Wednesday, January 21, 2009

Perlu Ke??

sebenarnye..aku rase BOSAN yg amat sgt...
amat2 la bosan..wlupun asgment da byk kne wt..
tapi dsbbkan blm rase keinsafan dlm diri,,(huhu)
aku wt la dlu blog ni..ape aku nk tulis ek...
......??????........
(after 5mint)
perlu ke??
maksud aku,,perlu ke kite menyakitkan ati org?
xperlu kan??
np perlu kite menyakitkan ati org??
sedangkan org xwt sakit ati kite...
perlu ke??
kadang2 aku rase skt ati..
aku diam...
tu mmg perlu kan??
so,,aku nasihatkan..xperlulah kite menyakitkan ati org..
xperlu wt cmtu..
mmg xperlu...

2 comments:

  1. Please provide links to:

    http://tmt1013.blogspot.com

    and

    www.syahrulnizam.com

    ReplyDelete
  2. perlu ker????????
    mmg tak perlu lah ina....
    bagi aku kan...
    biar org wat kat kita.. jgn kita buat kat org....

    ReplyDelete